maanantai 13. elokuuta 2012

Tell me how to get back to, back to summer paradise with you, and I'll be there in a heartbeat


I'm back with viimeset kesälomailukertomukset! Eli kun Italiasta viimein kotiuduttiin takaisin Puolaan, niin jo seuraavana päivänä mun ihanat ystäväni Laura ja Matilda matkasivat tänne Puolaan mun luokse vierailemaan, ihan kaksistaan vielä. Tässä mainittakoon, että samaisen päivän aamuna mulla oli sen surullisenkuuluisan teoriakokeen uusinta, joka menikin sitten tällä kertaa kaikella kunnialla läpi (hyvä minä!), ja varasin sitten saman tien ystävän avustuksella sen inssinkin - 5.9 wish me luck! Huonompi homma tässä on se, että täällä inssiajon läpipääsy riippuu lähinnä sen kokeenpitäjän mielialasta, ja ekalla läpipääsevien prosentti on noin 40% luokkaa. Kuitenkin, takaisin aiheeseen, eli mun toverit siis lensivät tänne mun seuraksi pariksi päiväksi viettämään viimeisiä kesälomapäiviään. Ekaa kertaa koko tän reissun aikana mulle siis lensi ihan yksin ja omatoimisesti kavereita, ja oli ihan huippua päästä näyttämään tän mun kotikuntani parhaimpia puolia ja nauttimaan kuumasta kesästä ihanien yläastekamujen kanssa!



Kaksi kokonaista päivää siis vietettiin minuuttiaikataululla täällä Wroclawissa. Luvattoman paljon jäi taakse shoppailua, syömistä ja kävelyä,  mutta ihania hetkiä tuli vietettyä!






Ekana iltana käytiin myöskin syömässä ittemme ihan ähkyiksi mun lempparissa meksikolaisessa, josta jatkettiin pienen tourin jälkeen yhteen baariin treffaamaan mun kavereita. Oletusarvo kahden kaverin sijaan paikalle saapui kymmenkunta mun luokkakaveria hengaamaan ja moikkaamaan Lauraa ja Makkea, joka oli tosi huippua, ja tytötkin väittivät, että kivaa oli ollut tutustua vähän niihinkin :). 










Tokana päivänä treffattiin mu kahta muuta kaveria vielä, nautittiin ihan parhaasta eksoottisesta sushista ja tietty shoppailtiin vähän lisää. Oon niin kiitollinen, että te uskalsitte tulla, oli ihan mieletöntä saada teidät vieraaks tänne Puolaan! Tämä rohkaisuna muillekin kavereille, tänne on aina tervetulleita ihan kaikki kyläilemään! Toivottavasti Laura ja Matilda tulevat vielä toistekin... ;)




4 kommenttia:

  1. Hihii oli ihan älyttömän kiva reissu <3! voishan sitä toistekkin tulla ;)

    VastaaPoista
  2. wonderful pictures :) and you all are so pretty *_*
    in btw nice blog you have here, dear. keep up the work and feel free
    to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like. :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. oh thank you so much for paying a visit! ill definitely check out your blog aswell :)) xx

    VastaaPoista