maanantai 24. syyskuuta 2012

Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun, I know we only met but let's pretend it's love, and never, never, never stop for anyone, tonight let's get some, and live while we're young


Moikka! Long time no talk taas mutta ei mulla ihan kamalasti mitään uutta asiaa ookkaan - koulua ja koulua ja no, siihen se sitten jääkin! Viime viikolla vietettiin taas 3 päivää Puolan vuorilla Przesiekassa, mistä vuosi sitten myöskin kirjoittelin treenaamassa meidän tämänvuotista WrocMUN-tapahtumaa. Joku saattaakin muistaa, kun tästä(kin) vuosi sitten höpöttelin, ja nyt tosiaan onkin mun luokan vuoro järjestää tämä YK-konferenssin stimulaatio. Itse olen mukana pitämässä UNEP-komiteaa eli United Nations Environt Programmea, jonka aiheeksi valitsimme Aral-järven kuihtumisen. Varapuheenjohtajana mun työnkuva ei ole turhan vaativa, mutta virallinen tilaisuus sääntöineen tarjoaa haastetta niin opetteluidensa kuin pukukoodinsa puolesta ;).

Kaiken tuon tapahtuman stressaamisen lisäksi muuta ihmeellistä ei olekaan tapahtunut. Iskä kotiutui tänään Suomessa suoritetusta polvileikkauksesta, ja minä kävin (vihdoin!) maksamassa ajokortin, nyt sen pitäisi sitten vihdoin ja viimein miljoonan täytetyn paperin ja sähläämisen jälkeen olla mua odottamassa ensi viikon keskiviikkona. Sormet ristissä, enpä olisi yllättynyt jos tämän kaiken byrokraattisen toiminnan jälkeen vielä joku mutka matkaan eksyisi...


Eilen käytiin suomiporukalla testaamassa uuden ostoskeskus Sky Towerin keilauspaikka, ja oli aikas mahtavan kivaa keilata pitkästä aikaa, vaikka taidot olivatkin vähän hukassa... Olen myös innostunut käymään salilla ja erityisesti zumbaamassa useamman kerran viikossa, motivaattorina ehkä toimii (vaikken myönnäkkään...) tammikuussa järjestettävä Puolan Wanhojen tanssit eli Studniowka. Puvut vähemmän hienot (eli lyhyet) mutta jatkot opettajien kera, mikäs sen mahtavampaa!


Heipat siis tältä erää, ja kuulemisiin kun taas jotain täälläkin tapahtuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti