torstai 13. lokakuuta 2011

czwartek

Hei taasen, vähän aikaa taas kulunut siitä kun viimeksi kirjottelin, koska kiirettä on pitänyt! Huominen onneksi vapaata koulusta, sillä täällä vietetään opettajien päivää joka on (luonnollisesti) vapaa. Varsinaista syyslomaa mulla ei ole, tämä pitkä viikonloppu toimittaa sen virkaa :(. Huomenna saadaan myös vieraita, kun Suomen naapurit tulevat kyläilemään :). Vink vink vaan muillekin, vieraat on toivottuja! ;)

En toki yhtään näytä lyhyeltä, enhän??

Reeneihin mennessäni tänään satuin samaan ratikkaan kahden muun tytön, Adan ja Karolinan kanssa. Vaikka heidän englannintaitonsa ei kovin hyvä olekaan, on musta tosi kiva kuinka he yrittävät kovasti keskustella. Myös mun vähäisiä Puolan taitoja käytetään mahdollisimman paljon, ja eiköhän tuo kommunikaatio tuosta vain parane :). Reenien jälkeen Ada ilmoitti minule Facebookissa, että oli kirjoittanut omaan blogiinsa minusta, ja olin todella otettu tästä! Sen vähän perusteella, minkä ymmärsin, (plus google translatorin avulla :pp) Ada kertoi minusta ja ylpeänä kirjoitti, kuinka joutuu puhumaan englantia kanssani! Tästä inspiroituneena kirjoitin tapauksesta nyt tännekin, sillä tiedän että joukkuekaverit lukevat tätä ja yrittävät kovasti kuulemma ymmärtääkin ;). Viihdyn porukassa todella hyvin, ja on kiva tulla otetuksi porukkaan mukaan :)).

Lauantaina suuntana on luultavasti Interfest-niminen alaikäisille suunnattu konserttitapahtuma eräällä klubilla. Sitä odotellessa, hyvät viikonloput (ja ne syyslomatkin tietty, ei sillä että olisin yhtään kateellinen...) sinne! :))

Ps. No Ada, rozumiesz?? ;pp

4 kommenttia:

  1. oona oon kyl tulossa sinne iha varmana!<3 t laura

    VastaaPoista
  2. tiiän kulta, sä lupasit ;) <3

    VastaaPoista
  3. minä myön minä myös! t makke :D:DD

    VastaaPoista
  4. muistakeekin pitää lupauksenne <3 haluun teijät tänne mahd pian pliis :))

    VastaaPoista