tiistai 6. joulukuuta 2011

Ei vettä rantaa rakkaampaa

Itsenäisyyspäiviä kaikille! Pikapäivityksen meinasin tähän väliin heittää, kun tänään tapahtui yks erityisen kiva ja odottamaton juttu!


Tänään, 6,12 vietetään Puolassa ja myös muualla Euroopassa Saint Nicholas' daytä eli joulupukinpäivää, jolloin tapana on viedä muutamalle valitsemalleen ystävälle pieni jouluinen lahja. Omalla luokallani jaoimme homman niin, että jokainen ostaa jollekkin hatusta nostamalleen kaverille 40 PLN eli n. 10 euron lahjan, jotka jaetaan nyt perjantaina. En siis saanut lahjoja, ennen kuin menin illalla reeneihin.

Patrycja-niminen joukkuekaverini astui sisään pukuhuoneeseen, ojensi eräälle toiselle kaverille lahjan ja toi sitten mullekkin pienen paketin. Meikäläinen katsoi hetken suu ammollaan käden varassa ojennettuun lahjaan, nousin ja halasin kaveria pitkään, kiitin niin kauniisti kuin puolaksi kykenin - ja rupesinhan poraamaankin. Okei, en mä nyt mitään itkupotkuja siihen vetänyt, mutta tippa tuli niinsanotusti linssiin. Johtunee varmaan siitä, että mulla on kuitenkin ollut täällä tosi vaikea syksy, ja jotenkin olin niin otettu kun joukkuekaveri mua muisti, siellä on kyllä tosi hyvää porukaa ja oon tosi onnellinen mun joukkueesta muutenkin! Dziekuje bardzo Pati :**

molemmat kuvat weheartit.com
Päivällä otin yhden särkylääkkeen laskeakseni vähän tätä kipeyttä, ja menin ihan onnellisen siis tosiaan reeneihin, kun lääke alkoi vaikuttaa ja oli ihan hyvä olo. Reenien jälkeen huono olo palasi, ja kotiintullessani mittailin sit vähän lämpötiloja, ja totesin että jos mittari näyttää yli 38C niin eiköhän sillon ihan kuumeessa olla... Kannatti toki reenata! Tän takia meikäläinen painuu nyt pehkuihin, josko huomenna ois parempi olo. Hyvää synttäriä Suomi, sto lat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti