lauantai 16. kesäkuuta 2012

There's so much left to learn, and no one left to fight


Viikonloppuja kaikille! Mä alotinkin viikonlopun ekaks kampaajakäynnillä, juurikasvu oli nimittäin sellasella tasolla että kavereitakin jo hävetti - no ei ehkä ihan, tai ei ne ainakaan (vielä) sanonu... On muuten osotus siitä tuo mun kampaajallakäynti aina, ettei sitä yhteistä kieltä ihan välttämättä tarvi, vaan kommunikoimaan pystyy muillakin tavoilla. Mun kampaaja ei siis puhu sanaakaan englantia, siis ihan kirjaimellisesti sanaakaan, mutta aina mun tukasta tulee sellanen kun haluankin, ja se kyllä tietää meidän elämästä lähes kaiken, nytkin kertoilin sille mun lomasuunnitelmista. Kun ei puolaksi taivu, niin sitten käytetään kuvaavia käsimerkkejä tai hätätapauksessa sanakirjaa, ja hyvin luonnistuu! On muuten tosi mukavakin tuo kampaaja, joten on kiva vähän panostaakin tuohon kommunikaatioon.

Viimeinen puristus olisi ensviikolle luvassa, ja sitten onkin kouluhommat lähes hoidossa ja lomalaitumet avoinna. Kaikkein eniten stressannut matikkakin on nyt käytännössä ohi, viimenen koe nyt meni miten meni mutta portfoliosta tulikin sitten hyvä arvosana, ja näin on loppunumero selvillä siitäkin eikä enää edes pistokokeita. Parit synttärijuhlat olis vielä ennen lomaa, ja ensiviikon jälkeen niihinkin on aikaa mennä. Äiti ja sisko suuntasivat tänään Suomeen viikoksi, joten ollaaan iskän kanssa kaksin kotona. Kaiken kaikkiaan elämä on ihan kivaa, loma jo ovella, ja fiilis korkealla! Ihanaa viikonloppua sinnekin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti