keskiviikko 11. tammikuuta 2012

There's a fire, starting in my heart

 Moikka taasen! Viimeisiä koulupäiviä viedään taasen, justhan se joululoma vasta loppu! Eli perjantaina oon taas jäämässä lomalle, tällä kertaa kahden viikon mittaiselle. Totesin jo aiemmin iskälle ja äitille, että olis kiva tehdä jotain spesiaalimpaa lomalla, ja meikäläinen on nyt sitten tulossa koto-Suomeen käväisemään! Ensi tiistaina tosiaan lennän, ensimmäistä kertaa yksin for real, ja oon siellä myös sitten aina maanantaihin 23. päivä saakka! Tampereelle ilmestyn luultavasti keskiviikkona tai torstaina ;).

Sisko, jolla ei tuota lomaa ole, oli vähän katkera, mutta sain sen ottamaan mun iloitsevasta naamasta silti muutaman kuvan. Käsi ei tosin ollut ihan tarkka-ampujaluokkaa, mutta eiköhän näistä selvän saa, naamavärkistähän se mättää eikä kuvaajasta (yleensä hehe)


....



 Että sellasta tänään! Kyllä mua vähän jännittää, varsinkin kun mennessä tuo vaihtoaikakaan ei ole kovin ruhtinaallinen, 35 minuuttia Münchenin isolla kentällä, mutta eiköhän meikä selviä! Ja onneks mun opettajat on myös muistanu meitä ihan kunnon läksymäärällä, niin ei ainakaan tuu lentokoneessa tylsää... Tokkopa jaksan niihin ainakaan menomatkalla keskittyä, mutta yritetään ainakin. Oon huippu innoissani, varsinkin kun ehdin nyt nähdä ihan kunnolla kavereitakin, kun mun tuleva vanhojentanssireissu on sen verran minimaalinen ettei ylimäärästä aikaa paljon jää. Ja kaipaan myös lunta, toivottavasti siellä ois vähäsen ees kun tuun! Ihanaa loppuviikonjatkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti