perjantai 20. huhtikuuta 2012

I don't, I don't, don't know what it is, but I need that one thing, and you've got that one thing


Ihanaa perjantaita kaikille! Tosin noh, mulle itselleni viikonloppu ei vielä ihan koittanut, koska huomenna pitäisi vielä mennä pariksi tunniksi koululle - ei tosin oppitunneille, mutta viikonloppufiilis on auttamattomasti täällä! Varsinkin, kun kevätsää suosii, oon nimittäin alkanut kulkea tuon mun koulumatkan pyörällä, niin helposti pääse suuren puiston lävitse tasaista tietä polkemaan, eikä aikaa kulu 20 minuuttia enempää - saan siis nukkua myöhempään! Auringonpaisteinen kevät on kyllä paras.


Viikon päästä alkaa myös taas kerran loma, nimittäin meitä ei 'päästetä' kouluun kirjoitusten aikana. Sen jälkeen, toukokuun lopussa (just ennen mun synttäreitä!) matkataan luokan kanssa Krakovaan 3:ksi päiväksi, sekin on aika mahtavaa. Hirveesti kaikkea ohjelmaa ennen kesälomaa (jota odotan kyllä jo paljon, vaikka se alkaakin vasta kesäkuun lopussa) ! Huomenna juhlistamaan taas yksiä synttäreitä, pelkkää juhlimista tää elämä taas. En kyllä valita, kiva on mennä ;). Sunnuntaina koittaa sitten teoriatunti vol. 2, josko jo ensiviikosta pääsisin ajelemaankin. Täytyy se korttikin ehtiä ajamaan ennen kesää!

yritys esitellä mun uutta hienoa ear cuff:ia !

Kevätsää on myös aiheuttanut mussa tarpeen pukea väriä ylle - se on tosin hieman vaikeaa, jos vaatekaapin sisällöstä 90% on mustaa ja harmaata. Yritys on kuitenkin kova! Kuulemiin taas, tämä oli nyt tämmöinen pikainen fiilistely, ihanaa viikonloppua lämpenevään Suomeenkin! Mä lähden reeneihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti