maanantai 2. huhtikuuta 2012

Let's dance in style, let's dance for a while, heaven can wait we're only watching the skies


Tervehdys taas! Viikonloppu tuli ja meni, ja nyt keskitytäänkin jo sitten pääsiäisenviettoon! On mulla siis koulua tällä viikolla, mutta lyhyemmät oppitunnit joten kotiin päästään jo yhden kieppeillä - passaa mulle. Keskiviikkona olis myös päässyt kirkkoon, mutta mun luokanvalvoja viisaasti ilmotti, ettei mun kyllä nyt tarvii sinne mennä, mikä on musta kyll' perin kummallista koska kirkkoonhan tässä kuulutaan ja pitäishän munkin sitä uskontooni saada harrastaa miten tykkään! Noh, enmä tästä nyt ihan hirveellisesti loukkaantunut, varsinkaan kun kuulin että kirkon aikana lähinnä saarnataan, aiheesta kuinka Jeesus rakastaa meitä ja mitä me ei saada tehdä, kuten esimerkiksi viime vuonna oli pappi lausahtanut että Harry Potter on satanistinen eikä hyväksi siis... Perin erikoista mun mielestä! Joka tapauksessa keskiviikkona alkaa siis kuuden päivän pääsiäisloma, ihanien viraiden kera, ihan huippua! 


Lauantaina vietettiin tosiaan tyttöjeniltaa - kuvamateriaali jäi nollaan ja ehkä ihan hyvä niin :D. Loistava ilta taas kerran ihan näin meidän tyttöjen kesken, nää kyllä piristää arkea aina kummasti! Kahden viikon päästä on myös luvassa yhdet megasuuret triplakahdeksantoistavuotissynttärit, joten kyllä nyt on taasen ohjelmaa luvassa. Ei se mitään, ei mua ainakaan pahemmin haittaa ;).


Selviämisiä sinne Suomeen ja erityisesti Treelle sen lumentulon kanssa - koittakaa selvitä hengissä ja ilman mitään haavereita! Ei täälläkään ihan upein kevätilma oo enää, mutta kyllä me silti yli 10C asteen mennään päivittäin, ja auringonpaistettakin saadaan välillä :). Harmi kun nyt just viileni vähän pääsiäiseks, toivotaan etne superkevätilmat tulis nopsaa takasin. Kuulemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti