maanantai 30. huhtikuuta 2012

In the veiling of the sun, we will walk in bitter rain


Ihanaa Vappua! Pahoittelut, mulla ei ole mitään omia kuvia antaa tällä(kään) kertaa, mutta juttuja kylläkin!

Mä oon viettänyt Vappenia ihan kotosalla, täällä kun ei tuota Suomen juomakulttuuria tähän Vappuun yhdistetä, ja sattumoisin mun kaikki, siis ihan kaikki kaverit on viettämässä tätä meidän viikon lomaa jossain matkalla. Joten omissa oloissa tällä kertaa, ei tee pahitteeksi tosin! Viime viikonloppu kuluikin sitten ajotunneilla, takan on yhteensä 4 tuntia ajoa jo. Ekat pari tuntia oltiin kyllä ihan maaseudulla ja pikkukylissä liikennettä paossa, mutta eilisen ajotunnin päätteeksi ohjasi opettaja mut suoraan kaupungin pahimpaan liikenneympyrään sekä risteykseen, ja meikä selvisi kunnialla läpi! Oonhan mä sen auton pari kertaa saanut sammumaan, mutta onneks pahassa paikassa hermot kestivät. Sain myös tuta puolalaista liikennetemperamenttia, kun eräs kuumakalle hermostui niin, että käsimerkkien jälkeen ajoi eteen ja pisti jarrut pohjaan, ja nousi ihan autosta ylös ja tuli huutamaan siitä, kuinka heikkoa auto-opetuksen taso on.. Mua lähinnä nauratti! 


Viime viikolla käytiin myös sitten varaamassa paikkaa meidän 18-vuotissynttäreitä varten! Pidän ynttärijuhlat kera kahden hyvän ystävän eräällä klubilla, jonka saimme hyvällä diilillä. 18-päivä on meidän, odotan jo ihan innolla! 

kuvat weheartit.com

Toivottavasti siellä oli turvallinen ja mukava Vappu, tsemppiä vielä iltaan ja huomisaamuun sitten, erityisesti töihin meneville... ;) Me suunnataan huomenissa Äitin ja Iskän kanssa Berliiniin pariksi päiväksi lomaa viettämään, joten kuulemiin!

Ps. tänään mittari näytti +32C, täällä on jo liiankin kesäinen ilmasto!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti